lördag 15 juni 2013

74 + 76-årskalas

Imorgon fyller morfar 74 år och igår fyllde hans bror 76, så idag blev det födelsedagskalas för de båda herrarna. Tur med vädret hade vi så dom dukade upp med långbord ute. Massa god mat och tårta blev det!

Liam lekte med mina småkusiner, de sparkade boll och röjde runt som tossingar. Nomi lekte lite “snällare”, när hon inte åt satt hon mest i gräset eller i hammocken och filosoferade med sin bonusgammelmorfar, bästa lekfarbrorn i världen. Det var knappt man såg henne under kalaset, hon skulle vara med honom och vovven hela tiden.

Klockan nio var vi hemma efter ett mycket trevligt kalas och barnen somnade ovaggade!

IMG_5466IMG_5684IMG_5396IMG_5592IMG_5692IMG_5555IMG_5656IMG_5645

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt & villka fina foto :)
Grattis till födelsedags"herrarna" mé/Kramar Annmi

Sara - Ensamstående mamma sa...

Härligt med dubbelkalas :)

Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma sa...

Härligt det ser ut och vilken söt liten rosett i håret hon har :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam