onsdag 19 juni 2013

Nomis presenter

IMG_5950

Massa fina presenter fick hon ju igår, det lilla trollet. Vi önskade oss mest presentkort
eftersom hon har fått ta över alla Liams leksaker och hennes garderob är ganska full med kläder.
Perfekt med presentkort till höst och vinter då nytt behöver inhandlas!

Mamma, pappa och Liam Tre klänningar och tre matchande leggings från Tuffis
Mormor Anneli Presentkort 300:- på Kosta Outlet och smycke
Morfar Gunnar 1000:- och en Lilla Anna-docka
Gammelmormor Elsa och Arne Leksak Play 2 Learn från Toys R Us och hårspännen
Gammelmorfar Harry och Lucia 500:- och godis
Farmor Ingegärd och farfar Bernt Presentkort 1000:- på SagoPalatset
Faster Lisa Presentkort 200:- på SagoPalatset
Vonne, Sören och Roland Presentkort 400:- på SagoPalatset
Gudmor Eve, Nemo och Nikita Body och Kjol Villervalla från Kosta Outlet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow,så fina presenter lilla Nomi fått på sin allra första födelsedag :)

/Kramar Annmi

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vilka toppenpresenter stora damen fick :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam