söndag 23 juni 2013

Midsommardagen

IMG_6159

Idag tog hela familjen en lång sovmorgon. Nomi somnade igår klockan tio och sov i tolv timmar, hon måste ha varit jättetrött efter alla intryck under midsommarafton.

I eftermiddags tog Nomi och pappsen en promenad och då åkte Liam och jag till gammelmormor i Broakulla. Dom undrade om han ville komma och sova över ett par nätter och det ville han ju såklart. När jag lämnat honom var de i full gång med att titta på Nicke Nyfiken, pyssla ihop pappersplan och äta varma mackor, han var så nöjd med att få stanna där tills på måndag!

Väl hemma igen möttes jag av matdoft och massa tända ljus i hela lägenheten. Nomi nattades och vi päron fortsatte kvällen med god middag (leftovers från gårdagen) och filmerna Oz: the great and powerful och Baksmällan III.

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Låter som en skön dag för alla :)

Anonym sa...

Men...Såååå mysigt :)
/Kramar Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam