tisdag 18 juni 2013

Nomis 1-årskalas

Efter en rörig förmiddag med liten födelsedagsfrukost, husbesiktning och förberedelser hade vi 1-årskalas klockan fem. Nomi fick massa fina presenter och vi åt smörgåstårta och till efterrätt jordgubbstårta. Första gången hon fick äta sött också, hon gillade verkligen efterrätten!

Liam var så glad att Nemo och Nikita var här, de busade och rusade som tossingar. Och när de skulle hem var han noga med att kramas och påpeka att de måste leka en annan dag snart igen.

Vid cirka åtta hade alla gett sig av och jag tog tag i den gigantiska disken under tiden Nomi nattades. Liam kröp ner i soffan med en film och smaskade på de goda chipsstjärnorna han fått av gammelmormor. Vi har hunnit slappa allihopa men nu är det bara jag som är vaken. Ska kika på ett avsnitt Pride & Prejudice innan läggdags!

IMG_5799IMG_5805IMG_5831IMG_5807IMG_5814IMG_5818IMG_5827IMG_5835

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som en roligt kalas!

www.mammatea.se

Anonym sa...

Åh,va härligt kalasande...Lilla Nomi 1 år/Kramar Annmi

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh smörgåstårta.. Enda tårtan jag tycker om, nam nam :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam