fredag 12 juli 2013

Promenad i solen

IMG_7772

Liam med sitt nya vrålåk och Nomi med sitt (från Jollyroom)!

För några timmar sedan landade Liam här hemma tillsammans med gammelmormor och Arne. Han var så nöjd och glad och hade skämts bort som tusan under sina dagar på Öland. Skönt att ha honom hemma igen!

Vi tog en promenad till Kosta Outlet i det fina vädret. Liam har tjatat i veckor om att få en egen sparkcykel, så nu var det dags. Han fick ta pengar från sin egna spargris och köpa en och det var en riktigt stolt kille som sparkade sig hela vägen hemåt.

Nu väntar grill- och filmkväll för oss! Koka lite nypotatis, grilla fläskfilé och göra smarrig sås av en del av sommarkantarellerna sambon plockat under förmiddagen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Naw...Så mysigt foto & kan tro att Liam är stolt över sin fiina Sparkcykel :)
Låter riktigt mysigt & gottit med grill-filmkväll/Kramar Annmi i kvällssolen

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam