fredag 19 juli 2013

Broakulla

IMG_8067

Liam och jag åkte till Lessebo vid middagstid för att lämna Zacke, mammas katt som bott hos oss en vecka, hemma hos henne. När vi kom dit väntade lite kaos. Hennes stora, fina spegel hade rasat ner rätt i golvet. Glasskärvor överallt och ljus och annat hade följt med i fallet. Så det vara bara att städa upp tills mamma kommer hem från Öland ikväll. Men det gick ganska snabbt och vi nallade lite piggelinglass ut frysen som tack för att vi varit så duktiga!

Sen begav vi oss till gammelmormor och Arne i Broakulla. Där blev det fika, minigolf och en massa prat!

3 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Men vilken fin röra att komma till.. :P Skönt för henne att det var ni som kom dit först, så inte hon behövde städa det första hon gör när hon kommer hem :P

Anonym sa...

Oj,så synd för spegeln & klart ni var värda var sin Piggelin :)
Härlig han ser ut Liam när han "golfar" hihi//Kramar Annmi

Anonym sa...

Vilken röra! Inte kul att komma hem till.. Tur att ni hann städa :)

Cissi
Http://nastanperfekt.blogg.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam