fredag 5 juli 2013

Feberfritt och fredagsmysigt

IMG_7352

Den där febern är nu äntligen väck, idag har det varit riktig fart i den lilla busungen! När Liam och jag stod och gjorde pizza var damen plötsligt högst upp på trappen till balkongen (tre steg) och jag höll på att skita ner mig fullständigt. Så nu gäller det att hålla extra koll, det dröjer väl inte länge förrän hon är uppe i soffan med!

Klätterapan ligger nu och nanar gott i sin säng och Liam och jag har gosat ner oss i soffan med Peter Pan och fredagsmysgottis!

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

haha, duktig tjej ;)

Anonym sa...

Skönt att hon mår bättre!

www.mammatea.se

Anonym sa...

Skönt att febern äntligen gett sig...
Ojsan en liten klätter"fia" & så gottit med Fredagsmyyys tar en Jordnötsring Kramas & går hihi
Ha en härlig Lördan!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam