fredag 26 juli 2013

“Jag älka dej”

Liam ska äntligen få sova över i två nätter hos gammelpäronen, som han längtat. Och enligt honom själv skulle han inte sova över i bara två nätter utan många, många, många. Får väl se hur det blir med det!

Innan vi åkte blev det fika och en himla massa utelek för barnen. När vi sedan skulle ge oss hemåt var Liam väldigt noga med att ge både mamma, pappa och lillasyster varsin puss och kram. Och även att säga “jag älka dej”. Flera gånger dessutom. Första gången jag någonsin hört honom säga det och det värmde som satan. Åh, underbara unge!

IMG_8443IMG_8318IMG_8395IMG_8404IMG_8305IMG_8315

4 kommentarer:

Anonym sa...

L
Och gissa vem han lärt sig det av?? Mormor.....eftersom jag säger det ofta till honom och undrar om han kan säga det till mig" Haha tar åt mig lite!!

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, så gulligt av honom!

Anonym sa...

Naw....Underbara barn/Puss

mammaTEA sa...

Så underbart!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam