onsdag 3 juli 2013

Blåbärsmumsfilibaba

IMG_7092

Natten i lektältet verkar ha gått som smort. Det var en glad Liam som stod och tokskuttade vid sängen strax efter sju, han hade startat igång Barnkanalen med så jag fick somna om en stund till innan det var den lillas tur att vakna.

Här hemma sover Nomi middag och Liam och jag har precis provat på att göra blåbärsmilkshake. Har frysen full av blåbär som vi fått av mormor och en mixer som skriker efter att få bli använd. Så det passade ju himla bra och Liam tyckte det var jättegott! Han tyckte även att vi skulle plocka ännu mer blåbär i höst så vi kan göra blåbärspizza också, låter ju lagom exotiskt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såå gottit med blåbärsmilkshake men...pizza njae kanske hihi
Ha en underbar dag/Soliga kramar Annmi

Livet på Citronodlingen sa...

Hmm... blåbärspizza... Vem vet, det kanske är jättegott :)

Junitjej sa...

Åh, vad gott!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam