lördag 6 juli 2013

Full fräs med farmor

Idag har det varit riktig sommarvärme här i Småland. Tömde, rengjorde och fyllde upp lilla poolen så barnen kunde svalka av sig. Första gången för Nomi hemma och hon älskade att bada och plaska ute! Och mitt i badandet kom farmor på besök och stannade i närmare fyra timmar. Bad, fika, Wii Resort och massa lek blev det!

Nomi sover sen en timme tillbaka och Liam och jag har passat på att bygga järnväg som hon, the destroyer, inte kommer kunna paja förrän imorgon. Nu är det soffhäng som gäller med film och glassbåt!

IMG_7355IMG_7357IMG_7368IMG_7392IMG_7396IMG_7395IMG_7402IMG_7404

4 kommentarer:

Vanilla sa...

Vad härligt! Vi har också haft varmt idag, men imorgon blir det definitivt bad här hos oss! :-)

Mysig poolen ser ut, där får de plats bra båda barnen! .-)

Livet på Citronodlingen sa...

Jo, kan tänka mig att det finns vissa tillfällen då en klåfingrig lillasyster inte alls är uppskattad ;)

Anonym sa...

Vilken härlig dag!

www.mammatea.se

Anonym sa...

Hihi Underbart med "Full fräs med Farmor" & så härliga foto/Kramar Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam