onsdag 31 juli 2013

Packning och pyssel

IMG_8581

Vädret idag har ju varit hellustigt, ena stunden sol och i nästa regn och åska. Vi tog i alla fall tag i flyttpackningen och fick en hel del gjort under dagen, men än är det mycket kvar inför flytten om en månad. Men men, en sak i taget och vi har ju faktiskt semester nu. Men när det är dåligt väder och man ändå håller sig inne kan man ju lika gärna plocka lite.

När Nomi somnat för natten började vi kvällspyssla lite. Jag hittade gipsbindor och tänkte att Liam kanske ville göra en gipsmask, och det ville han ju. En tiger ville han ha, så imorgon när den torkat ordentligt ska han få måla den!

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, vilken rolig grej. Ser fram emot att se hur den blir :)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh det där väcker ju egna barndomsminnen.. Vi brukade göra gipsmasker på fritids när jag gick där :)

Anonym sa...

Spännande med en TigerLiam :)
/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam