torsdag 11 juli 2013

Lite av vår torsdag

IMG_7741

Min bror skickade fina bilder idag på honom och Liam tillsammans, och från deras besök i Trollskogen där de varit under dagen. Saknar min lilla fis, det är så tyst hemma utan honom, men imorgon eftermiddag kommer han igen!

Nomi och jag har inte gjort så mycket idag, handlat lite, lekt och under tiden hon sov middag städade jag till helgen. Gubben kom hem tidigare än vanligt, hans sista dag inför semestern, och hade med sig pizza hem. När Nomi somnat var det soffhäng som gällde och slötittande på Les Misérables. Jättefin film, men väldigt… ja, lång och lite smådryg. Men himla fin.

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Förstår att det känns tomt och tyst. Samtidigt som det är skönt att kunna ägna sig helt åt ett barn så saknar man det andra :)

Anonym sa...

Förstår att du saknar din lelle "fis" & såååå otroliga ögon sötaste Nomi har/Puss & Kram från "tant" Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam