tisdag 9 april 2013

Tävling: Lookibooki

Jag tävlar om en valfri pekbok från Lookibooki hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får välja en valfri pekbok från Lookibooki! Vinnaren får en färdig pekbok med tema eller skapa en personlig pekbok som man enkelt utformar själv med egna bilder och bildtexter. Lookibooki är den perfekta presenten till de nyblivna föräldrarna, på dopet och födelsedagen. Vinstvärdet ligger på 249 riksdaler + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
• Lämna en kommentar med namn, mejl och berätta hur just din pekbok från Lookibooki skulle se ut om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Lookibooki på facebook och lämna sedan hela ditt facebooknamn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/FB/Twitter/Instagram och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas tisdagen den 23 april klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

28 kommentarer:

Marre W sa...

Så otroligt bra idé att få bestämma bilder i en bok själv! Jag skulle vilja fylla en pekbok med bilder på personer i familjen och släkten till min lilla dotter! Hon börjar bli jättefascinerad av foton på människor och därför vore det så kul att kunna lära henne allas namn utifrån en pekbok (för vissa av dem i släkten kan vi ju inte träffa live så ofta).

maria.westerberg@skola.vasteras.se

Anonym sa...

1Lott Önskas ...
Min Pekbok skulle handla om Golf hihi till min Micke alltså en vuxenpekbok :)

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med och tävlar!
Min skulle nog vara en bok med olika bilar, traktorer o lastbilar m.m. till min lille son.
Perfekt att ha sen när han börjar peka.

Jag gillar Lookibooki på Fb
Tipsat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/april/jag-tavlar-hos-agnes-2-3.html

Prenumererar på din blogg sen länge :)
Thesan89@hotmail.com

Unknown sa...

Åh, jag är med och tävlar. Om jag vann skulle det bli en syskonbok till vår dotter som kommer när som helst, med bilder på mamma, pappa och första mötena med storebror. Det skulle bli en perfekt pekbok! <3

Gillar dem redan på facebook: Emely Tuväng
Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget.

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag skulle fylla den med bilder på alla bekanta ansikten & saker här hemma. Oss föräldrar, syskonen, vagnen, bilen, leksaker osv. :)

Gillat dom på FB. (Cim Runfors)

mansondust@gmail.com

Anonym sa...

Lilla Isac är mormors lilla goding 8 månader gammal. Jag skulle göra en bok så mormor, morfar, kusiner, mamma, pappa och syskonen fick vara med i en bok. Jag tror att isac är i lagom ålder och han skulle tycka om den jätte mycket.
Mormor Maud.
maude@tyfonmail.se

PappaDennis sa...

Hejsan. Jag är med och tävlar. 1. Om jag vann en pekbok skulle jag ge den till en polare som väntar sin första bebis nu i början av maj. En bok med bilder på bebisens familj och lilla vovve. 2 jag tipsar här: http://pappadennis.bloggplatsen.se/2013/04/09/9707400-lookibooki/
trevlig kväll!
pappadennis@outlook.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är gärna med. Skulle göra en pekbok med bilder på vårt nytillskott Felix

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/09/lookibooki-234/

Följer dig på BL sen förut

Gillar på FB, Anna Karlsson

blogg@annakarlsson.se

Cicci - Mamma till Wille & Abbe sa...

Jag skulle göra en säkerhets-bok till min Wille. Han är säkerheten själv och är mkt intresserad över "varför" och är alltid noga. Och givetvis vill jag uppmuntra att han alltid ser till säkerheten FÖRST!!

Gillar på FB. Cecilia m.

Delar vidare på Fb också :)

ciszi@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar. Vinner jag kommer jag beställa en personlig pekbok med bilder på saker i vår vardag och på våra närmaste - just för att våra småttingar ska få möjligheten att snabbt snappa upp saker och ting i sin närhet :)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/agnes-2-3.html#comment

Följer dig redan, blev nr 3 som gillade inlägget

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Cattis sa...

jag är med!

jag skulle vilja ha en pekbok med massa instrument och rock saker :D skulle sambon tycka om till sönerna!

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/23-april-lookibooki

Annica sa...

Jag skulle vilja ha en pekbok om familjen och var vi kommer ifrån, bilder som man kommer ihåg. För man vet aldrig när dem försvinner.


bloodsband@live.se

Heidi Larsson sa...

Jag är med och tävlar!

Om jag vann skulle jag göra en pekbok med massa bilder på vänner och släktingar - alla som Adam känner och så kan man bläddra och lära honom alla namn. Vi bor 25 mil från min familj så dem träffar vi så sällan - så det här vore perfekt! =)

Jag gillar LookiBooki på Facebook sedan tidigare (Heidi Larsson)

Jag följer din blogg på Bloglovin' som nr 455

Håller tummarna! =)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är med!

1. Ett par jag känner väntar sitt första år efter några års kämpande, så det skulle bli en perfekt present till bebisen. Jag skulle göra en pekbok med bilder på bebisens nära och kära :)

2. Gillar sen tidigare på Facebook (Sara Kramer).

3. Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/562222123817499

4. Följer redan din blogg men gillade inlägget och blev gillare nummer 4.

Mail: sara_kramer@live.com

Anonym sa...

Hej! Tävlar gärna :)

Skulle vilja göra en röd pekbok till sonen på 1,5 år med saker som han känner igen och tycker om.

Gillar på fb (Matilda Pettersson).
Gillar inlägget på bloglovin (5).
Tipsar på min fb-sida: http://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

mammaTEA sa...

Jag skulle göra en bok med familj och släkt som vi tyvärr inte bor så nära.

Följer på bloglovin.

Unknown sa...

rolig idé med personliga bilder!

1. jag hade valt fina bilder på familjemedlemmar till Sams bok.
Perfekt att sitta och prata över och öva namnen osv. =)

jag tar gärna alla lotter:
2. gillar redan på fb - lisette bäcksro
3. delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/04/234-agnes-lookibooki.html
4. följer dig redan och blev nr 6 att gilla inlägget!

hoppas på vinst, en sån fin bok hade varit roligt att ställa på fotobokshyllan!

lis1etavlar@gmail.com

Carola L sa...

Jag skulle nog göra en med vanliga fågelarter

Gillar på FB (Carola Lind)
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/april/pekbok-2.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Caroline, längtan efter fler barn! sa...

Elias älskar att sitta och kolla på kort på människor han känner, så om vi vann skulle vi göra en bok åt honom där hela hans släkt finns!

Gillar på facebook - Caroline Andersson

tipsat: http://fames.se/caroline/lookibookis-pekbocker/

Följer dig redan :)

caroliinea@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle vilja fylla pekboken med min dotters kompisar och släkt. martina_holst@hotmail.com

Mimmi sa...

Jag skulle göra en pekbok med olika former av kärlek som exempelvis kärlek till djur, föräldrar, mellan personer av samma kön osv. för att visa att kärleken kan ta sig i uttryck på många sätt :)

snusmumrika sa...

Vilken härlig idé!
Jag skulle samla ihop alla min dotters favoritmotiv som nu är familjen, katterna, fåglar, bilar och björnar.
När nya saker fångas min dotters intresse kan en ny bok skapas och beställas med nya motiv. Den gamla pekboken kan då sparas som en minnesbok över favoritsaker i en viss ålder under hennes första år :)

Anonym sa...

Hej

skulle ge min som en bok med alla sina nära och kära, familjen, kusinerna, släkten... blir en härlig bok att läsa för honom.

Gillar på facebook - marie lindberg

marie.lindberg@bredband2.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Min pekbok skulle vara bilmärken, själva emblemen alltså, finns ju lite biltokiga människor i familjen här...
FB: C Care Regn
Är följare på BL och har gillat inlägget.
Länkat.
http://care69.blogspot.se/2013/04/23-april-vinn-pekbok.html

care69(at)live.se

emma w sa...

Hej!
Är gärna med och tävlar och vår bok skulle nog få heta aj, aj med bilder på saker vår lilla tjej bör undvika :-). Tycker det är mycket aj aj nu...
Gillar på fb och följer dig på bloglovin sedan tidigare. emma widman
emma.widman@hotmail.com

snusmumrika sa...

Vilken smart idé! Jag skulle samla min dotters favoritsaker och bild på närmsta familjen i pekbokem. När intresse för nya saker dyker upp skulle jag göra en ny och sedan spara alla pekböcker som minne då dottern kan se vad hon gillade för saker som liten :)

Kim sa...

Jag skulle göra en pekbok med politiker! Imponerande kunskap hos de små och bra repetition för vuxna ;-)

Gillat på Facebook -Kim Falkenström

Kim
Kimsan_@hotmail.com

Celine Naminah - En aspiebloggare sa...

ag är med och tävlar. Vinner jag vill jag ha en bok som är grön, vilka bilder ag skall ha i vet jag inte riktigt ännu. Men boken skulle bli till min mans systerdotter.

Extra: Gillar på facebook (Celine Naminah)
Tipsat om tävlingen i min blogg: http://aspieblogg.se/2013/april/lookibooki-23-april.html#comment

Mail: aspiga.celine[snabel-A]comhem.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam