tisdag 30 april 2013

Brio Race

Här hemma är vi väldigt inkörda på Brio när det kommer till barnvagnar och sulkys. Och det med rätta, tycker dom är prisvärda, smidiga och vansinnigt snyggt designade.

Nomi åker just nu i sin vanliga, helsvarta Brio Happy där vi bara plockat bort hårdliften, hon är ju så stor nu vår lilla tjej. Men snart ska vi nog gå över till vår gamla Brio Race som Liam hade när han var mindre och som står och samlar damm i förrådet. Den sittvagnen är lite mindre och lättare och just den vi har är i svart och en fin ljusgrön nyans men hade jag fått välja idag hade det nog blivit en med röd sufflett. Mm, jag är himla svag för rött. Och det finns ju massa andra härliga färger att välja mellan också, som till exempel turkos (underbar nyans!), lila, helsvart, blå och grå. Ja, en himla massa fina!

Årets modell av Brio Race finns bland annat att skicka efter helt fraktfritt från Annas Babyshop och då får man även ratt och regnskydd till!  Hur bra är inte det? Passa även på att gilla Annas Babyshop på facebook för att hålla koll på bra erbjudanden,
roliga tävlingar och alla spännande nyheter som trillar in!

 

Brio-Race-2012-rod_156136525670-brio-race-charcoal-black-2013_191636525690-brio-race-black-electricblue-2013_1917Brio-Race-2012-gron_1699Brio-Race-2012-lila_1560Brio-Race-2012-svart_1562Brio-Race-turkos_1567

3 kommentarer:

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Vi har två vagnar, ena är Brio Spin. Supersmidig. :) Och den är just från denna butik

Anonym sa...

Åh,de är jättefina Brios sulkys :)
Ha en fin valborg/Kram Annmi

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Vi har fått låna en brio sulky av min ena svägerska, och den är verkligen toppen :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam