måndag 29 april 2013

Årets första traktortur

IMG_0819

Liam har pratat länge om att få ta årets första tur med traktorn. Vi laddade upp det urladdade batteriet förra veckan, men.. traktorn ville inte starta och besvikelsen var enorm. Vi var rädda att ett nytt behövde inhandlas (som kostar närmare femtonhundra spänn) men efter att ha låtit batteriet ladda extra mycket startade den till allas glädje. Thank God.

Så idag innan vi skulle till affären fick Liam äntligen köra sin fina traktor som han fick av morfar förra julen. Och sambon och jag tyckte det var lite kul att haka fast mc-kameran (den konstiga mojängen på huven) och filma hela premiärturen också!

3 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Smart att sätta fast kameran där! :)

Anonym sa...

Oooo,va härligt vilken lycka :)
/Kram Kram

Fru P sa...

Waow, vilken fräck!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam