lördag 27 april 2013

En busdag i Kalmar

Vid frukosten berättade jag för Liam att vi skulle åka iväg en sväng klockan elva för vi hade en liten överraskning på gång. Han kastade i sig mackan, sprang ut i hallen iförd endast kalsipper och klädde på sig mössa och jacka i ett nafs. Snacka om otålig! Inte skulle han ta av sig dom heller utan de nästkommande två timmarna var han redo för utflykt, fortfarande i endast kalsonger och ytterkläder.

Vi åkte in till Kalmar och åt först lunch på Subway innan vi fortsatte till “överraskningen” som var Leo’s Lekland! Det var en lycklig Liam som kutade in och vi ägnade tre roliga timmar i rutschkanor och bollhav innan det var dags att bege oss hemåt igen.

Min mamma undrade om Liam kunde sova över i natt, så när vi väl var hemma kom hon och hämtade honom. Så han ska ha lördagsmys med mormor vilket han absolut inte har något emot!

Nomi ligger nu och sover, hon var galet trött efter allt kul hon haft i bollhavet, alla nya intryck. Gubben och jag fortsätter lördagskvällen med lite smörgåstårta och massa film!

IMG_0416IMG_0563IMG_0516IMG_0467IMG_0532IMG_0585IMG_0380IMG_0428IMG_0454

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så skojsigt & helt underbara foto som alltid hihi
/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam