söndag 7 april 2013

Fullständigt knopfri söndag

IMG_9219

Snacka om vilodag, vi har inte gjort en knop. Det räckte med att titta ut genom fönstren när vi klev upp så tömdes hela kroppen på energi och lust. Det har varit riktigt aprilväder med snö, sol, hagel och kanske till och med lite regn om vartannat. Vi som haft vårvärme de senaste dagarna. Men det sista som lämnar en är hoppet, och än har jag lite kvar.

Barnen sover, gubben har åkt till fabriken för ett nattskift och kvar är jag. Tittar på inspelade Lyckan, kärleken och meningen med livet men ska strax krypa till kojs. Imorgon väntar en ny dag med bland annat ett bvc-besök för Nomisen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med vilodag mindre med snö...
Här är det snöfritt & go Vårsol/Kram på Er!

Anna - Vitt eller svart sa...

Ni har det så fint hemma. :) Längtar till vår flytt så jag börja inreda igen.

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam