söndag 18 januari 2009

» ett nytt år - en ny start

Borde skämmas som inte skrivit här på så länge. Fråga mig inte varför, har väl bara inte haft lust och ork bland allt julstök.
Så skönt att jul och nyår är över så man kan börja om på nytt. Ja ja, jag vet att jag tjaaatar och lääängtar till julen redan runt midsommar varje år men det är nästan skönare när det är över så man kan plocka ner skiten, häva ut barr-helvetet och se fram emot en ljus, härlig vååår! Och i år blir det inte vilken vår som helst, det blir min och Simons första som föräldrar till en liten, liten tjej! Knappt fyra veckor kvar till beräknad förlossning och jag kan fortfarande inte fatta att det är sant.
Spjälsäng med tillbehör, skötbord, kläder och barnvagn har vi nu inhandlat så det är bara typ blöjor och sånt kvar. Man har ju egentligen ingen aning om vad ens bebis behöver. Man får ju knappast en bruksanvisning på köpet efter befruktningen...

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam