lördag 5 oktober 2013

Ny lägenhet

20131005_125521

Pappa och Nomi har varit hemma idag och donat medans Liam och jag tog en tur till Emmaboda. Brorsan har ju gått och blivit ägare till en lägenhet, hans allra första, och den var jättefin och mysig. Blev riktigt positivt överraskad, man har ju en bild av hur första ungkarlslyan brukar se ut annars. Jättemysigt och hemtrevligt i alla fall och vi fikade, lekte kurragömma och tittade på film innan vi fortsatte till gammelpäronen i Broakulla och affären.

När vi kom hem hade värmeljus i hela huset tänts och maten, fläskfilégryta, stod på spisen. En lugn och skön lördagskväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo,så mysigt & grattis till lillbrorsan som blivit med lägenhet :)
/Kram

Unknown sa...

Fläskfilégryta lät gott! Recept? =)

Linda sa...

Låter som en härlig lördag! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam