tisdag 15 oktober 2013

En underbar present

Simon åkte in till stan tidigt idag för att kolla på en gräsklippare så barnen och jag hade morgonen för oss själva. Dagislämningen gick kanon, som vanligt, och Nomi vinkade glatt när jag gick. Hon trivs verkligen där!

Vid lunchtid kom min gubbe hem från storstan. En present till mig hade han med sig också; en ny kamera! Usch, han skämmer ju bort mig! Men jag känner mig alldeles halv utan så jag låter honom komma undan med det denna gång. Och gud vad glad jag blev! Ska kolla upp vad det skulle kosta att laga den andra, om det ens är någon mening, så kan vi ha den som extrakamera.

Barnen sover gott i sina sängar, min bror har precis kommit för att sova över och om ett par timmar kommer min gubbe hem från kvällsskiftet. Nu är det soffhäng och Svenska Hollywoodfruar som gäller!

IMG_0145IMG_0147IMG_0173IMG_0195

7 kommentarer:

Cissi sa...

Vilken härlig överraskning!

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh så underbart, vilken karl du har! Vad blev det för kamera? :)

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

vas snällt att han gav dig en ny kamera!

Anonym sa...

Wiiii fantastiskt ju :)
Åh,sååå ljuvliga foto på söte Liam & Nomi alltid så fint klädda <3

/Kram Annmi

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Vilken snäll sambo du har! :)

Anonym sa...

Vilken sambo du har!! Och vilken bror... Svenska Hollywoodfruar när det är Sverige-Tyskland!

Anonym sa...

Vilken fin present!

www.mammatea.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam