torsdag 17 oktober 2013

Återbesök hos ortopeden

Det är inte ofta vi besöker ortopeden längre, från flera dagar i veckan till ett par gånger om året. Känns såklart skönt får då vet vi att Nomis PEVA-fot är som den ska. Det var inga konstigheter alls idag, allt såg jättefint ut efter att Maria klämt och känt samt bevakat henne barfota under lek. Ska inte dit förrän i slutet av våren nu. Men det blir nog ett nytt besök snart ändå, till Örjan på TeamOlmed, så hon kan få skor och skena i större storlek. De däringa små fossingarna växer snabbt!

Vi hann med lite shopping också innan vi åkte hemåt. Hann alldeles lagom till Kosta så Liam kunde hoppa av vid Sockenstugan för en massa lek, ritande, sång och annat skoj med de andra “minisarna”. Under tiden han var där passade vi andra tre på att vara ute i trädgården och kratta löv.

Simon har varit ledig idag så nu har ju vi helg. långhelg! Ikväll blir det film och soffmys!

IMG_0221IMG_0253IMG_0239IMG_0224

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så skönt att höra att allt går bra med lilla foten.

www.mammatea.se

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vad skönt att allt går som det ska med foten :)

Anonym sa...

Så härligt att höra & så fina foto <3
/Kramar till Er alla!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam