onsdag 30 oktober 2013

Halloween-kort att ge bort

Imorgon är det Halloween och då ska mina två godingar klä ut sig från topp till tå och så ska vi ta en lång biltur till alla familjemedlemmar i Lessebo, Skruv, Broakulla, Emmaboda och Nybro. Om alla bor helt utspritt så får man göra det bästa av det. Och vi har ju höstlov nu och ska nog hinna med alla!

Liam och jag har idag pysslat ihop Halloween-kort som alla ska få imorgon. Det fick bli potatistryck som ger en rolig effekt, och uppskattas ofta av barnen som gillar att “stämpla” kors och tvärs.

IMG_0751IMG_0756IMG_0769IMG_0758IMG_0782IMG_0772

3 kommentarer:

Nina sa...

Å va det du som hade gjort dem där. Jag googlade igår på mobilen och hittade just dem där. Tänkte, å så fyndigt!
Men du är ju så pysslig av dig och duktig!!

Anonym sa...

Wow...Så fina & va söt han är Liam riktigt koncentrerad hihi
/Kramen

Anonym sa...

Vilka fin kort! Du är ju så duktig på att Lomma på saker och så få till det så snyggt.

www.mammatea.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam