måndag 14 oktober 2013

I tusen bitar

canon450d_126596731

Min trogna följeslagare sedan fem år tillbaka gav upp i gårkväll. Mitt hjärta gick i tusen bitar, vill jag lova. Kommer bara upp en ruta med “Err99” vilket kan vara ett fel i princip vart som helst. Har försökt fixa den själv men den vill inte. Kanske inte så konstigt heller att den gett upp, den har verkligen använts dagligen och fått en del smällar genom åren. Ska se om jag kan få in den på lagning, men jag undrar hur jag ska klara mig utan en riktig kamera framöver.

Kanske kan jultomten vara snäll och komma tidigare i år..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Näe...Va tråkigt :(
Hoppas Jultomten hör dig hihi
/Kramen

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh nej! Fy så trist! Hoppas verkligen att tomten kommer tidigare i år eller att den går att laga :/ KRAM!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam