fredag 18 oktober 2013

Min tigerrrrr

Vilken lycka att vara liten och få ett paket i brevlådan med en alldeles egen tigerdräkt från Kigustore.se! Liam är så stolt över den och springer runt på alla fyra och morrar och ryter så det står härliga till. Men han hade verkligen problem med att välja mellan alla roliga kigurumis. Det stod länge mellan ugglan och tigern innan han till slut lyckades bestämma sig för den sistnämnda!

IMG_0331IMG_0323IMG_0338

DU har såklart också chansen att få en valfri kigurumi hemskickad. Perfekta plagget till Halloween, barnkalaset eller hemmamyset. Delta bums i min tävling i samarbete med Kigustore.se som avslutas ikväll klockan 21:00!

4 kommentarer:

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

jättegullig :))

Anonym sa...

Naw...men vilken söt Tigerrrrr hihi <3
/Kram från "tant" Annmi

Anonym sa...

Så söt!

www.mammatea.se

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Så söt!! Synd att lotten inte föll på mig i den tävlingen ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam