torsdag 11 december 2014

Till lille Oliver

IMG_0068

I helgen när vi var i Göteborg träffade vi, som jag nämnt tidigare, Tobias som är Nomis gudfar. Eftersom han och Jennie fått sitt första barn satte vi ihop en kombinerad Välkommen till världen-present och julklapp. Fick bli en korg med lite gott och blandat inslaget i cellofan och rosett. Ettt 3-pack namnnappar från Namnnappen, snuttefilt och tofflor med elefant, “Prins” i trä samt en namnmössa från Ka-kaboo Design! Hoppas det kommer komma till användning för den lille prinsen!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,så mycket fint till lillprins Oliver ♡ ...
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam