lördag 27 december 2014

Barnens julklappar 2014

IMG_0560ny

LIAM
Mamma och pappa DVD Flygplan 2, godishus, kläder från Nova Star, receptboken “Lördagsgodis”
Mormor Anneli Innetofflor, spelet Tjuv & Polis, julbock, trumpet, 5 st pysselböcker
Morfar Gunnar Pengar på barnens sparkonto, DVD-box Pettson & Findus, motorsåg
Morbror Adde Ritblock, Pyjamas med Alfons Åberg, namnmössa
Gammelmormor Elsa och Arne Stor bilbana, tröja, pennor och pyssel, godis
Gammelmorfar Harry och Lucja Presentkort med 3 inträden på Leo’s Lekland, godis
Farmor Ingegärd och farfar Bernt Tomtebloss, Lego Polishus, badskum, bäddset
med Disneys Flygplan, DVD Bilar 2, DVD Monsters Inc, DVD Dumma mej 2
Faster Lisa DVD-box Alfons Åberg, jeans
Gammelfaster Vonne och gammelfarbror Roland Presentkort 400:- på Toys R Us
Tobias och Jennie Lego City Flygplan

 

IMG_0523ny

NOMI

Mamma och pappa Snuttefilt, godishus, bäddset med Frost, tröja med Frost, tomtebloss, boken “Trollskogen”
Mormor Anneli Sjungande Elsa-docka, kudde med Frost, julbock, gitarr, smyckesskrin, vantar
Morfar Gunnar Pengar på barnens sparkonto, DVD-box Pettson & Findus, Lilla Gubben-gosedjur
Morbror Adde Rumsmatta, namnmössa
Gammelmormor Elsa och Arne Walkie talkie med Dr McStuffins, badlakan med Frost,
hårspännen, bäddset med prinsessor, nattlinne med Milla, godis
Gammelmorfar Harry och Lucja Presentkort med 3 inträden på Leo’s Lekland, godis
Farmor Ingegärd och farfar Bernt Lego Duplo Askungen, ritblock, Rapunzel-docka och prinsessklänning
Faster Lisa Pussel med Frost, badskum, gående katt
Gammelfaster Vonne och gammelfarbror Roland Presentkort 400:- på Toys R Us
Tobias och Jennie Ritbord med Frost

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,så mycket fint de fått & vilka underbara foto på sötisarna ♡ ...
/Kram från "tant" Annmi som ska ut i snön nu :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam