lördag 27 december 2014

Kalkonmiddag

Mellan ett morgon- och ett kvällspass på jobbet åkte vi för att äta kalkonmiddag tillsammans mormor, morfar och Axel hos gammelmormor och Arne. Hade hoppats på att de haft lika mycket snö i Broakulla som här hemma (det är inte mycket att skryta med, men ett litet lager kom idag i alla fall..) så vi kunde åka pulka i skolbacken, men det får bli en annan dag när det snöat lite till. Istället höll vi oss inne, åt gott, barnen busade och så blev det en hel del prat förstås.

IMG_0868IMG_0919IMG_0975IMG_0875IMG_0966IMG_0972

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam