måndag 23 juni 2014

Nomis födelsedagspresenter

Skärmklipp

Mamma och pappa Duplo, Grodspelet, kassaapparat, kläder från Villervalla,
en dag på Ölands Djurpark  samt memo, pysseltidning och film med Sofia den första
Liam Plåtburk med Musse och Mimmi fylld med kex och saft
Mormor Anneli Vattenrutschkana, tunika och två par strumpbyxor
Morfar Gunnar 1000:- till barnens sparkonto
Morbror Adde Inträde för hela familjen på Astrid Lindgrens Värld
Gammelmormor och Arne Trehjuling, blommor, godis och en klänning
Farmor och Farfar 1000:- i presentkort, blommor, linne och kjol
Faster Lisa 250:- i presentkort
Gammelfaster och gammelfarbror 400:- i presentkort
Gudmor Eve Klänning, armband, hårspännen och Duplo Icecream

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,så mycket fint till liten Nomi :)
Ha en härlig dag/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam