söndag 22 juni 2014

2-årskalas för Nomi

Klockan två började Nomis gäster ramla in. Vi blev inte så jättemånga idag som vi annars brukar vara, 6-7 familjemedlemmar som saknades. Ändå fick vi tränga ihop oss ganska bra på verandan under tak då vädret skiftade.

Då vi kom hem igår efter en vecka på Öland blev det inget hemlagat, vi körde på smörgåstårta från Kvantum istället. Men efterrätten ordnade vi själva, två jordgubbstårtor till kaffet blev det.

Gudmor Eve, André och barnen kom också såklart och det gillade Liam och Nomi. Som dom busat, sparkat boll, hoppat studsmatta och gapskrattat vid matbordet!

Pssssst… Nomis sagolika kjol kommer från Hoppiloo. Finns i flera färger och kostar endast 199 kr och fraktfritt!

IMG_3761IMG_3738IMG_3735IMG_3766IMG_3810IMG_3850IMG_3818IMG_3880IMG_3822IMG_3840IMG_3883IMG_3892IMG_3923IMG_3772

4 kommentarer:

Nathalie sa...

Vad fina bilder och väldigt tjusig tårta! Grattis till Nomi!

Anonym sa...

Sååå ljuvligt,underbart & vackert...
Sötaste Nomi 2 -år/Puss på liten kind från "tant" Anmi

Josefina Paananen sa...

Vår dotter fyller 1 snart så tackar för dom inspirerande kalasbilder! ;)

Anonym sa...

Så fin hon är!

mammatea.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam