fredag 6 mars 2015

Tävling: Berättelsen om Askungen

Disney Berättelsen om Askungen

Jag tävlar om biobiljetter och fina saker med Berättelsen om Askungen från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
I samband med att Berättelsen om Askungen har biopremiär den 13 mars kommer nu en passande tävling där man kan tävla om jättefina saker och biobiljetter till Disneys senaste mästerverk. Se gärna Berättelsen om Askungen’s trailer för att se mer!

1:a pris – Två biobiljetter till Berättelsen om Askungen, Cinderella skrivblock, Cinderella klocka, tiara samt 2 set av prinsess-suddigummi formade som prinsessor som man kan pussla med
2:a pris – Två biobiljetter, tiara samt två set med prinsess-suddigummi
3:e pris – Två biobiljetter, tiara samt två set med prinsess-suddigummi

Den klassiska berättelsen om Ella, vars far gifter om sig efter att modern tragiskt dött. Ella vill stötta sin pappa och välkomnar styvmodern Lady Tremaine och hennes döttrar Gabriella och Petronella in i familjen. Men när Ellas far oväntat dör befinner hon sig plötsligt i en grym och avundsjuk familj, och hon tvingas bli familjens tjänare.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill gå på bio med om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg, instagram eller facebook med hjälp av tävlingsbilden och länka hit till tävlingen.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 20 mars klockan 21:00. Tre vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

29 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar redan Disney Sverige,Eva Flood
Prenumerar på din blogg
Vore en toppen vinst då mina prinsessor från Kumla kommer hit till farmor i Värmland,då kan vi ha en bio mys dag på stan.
evaflood@telia.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!
Skulle vilja gå på bio med min dotter Lava, det är något vi båda gillar ♡
Gillar Disney Sverige på facebook sen tidigare, Camilla Wihlborg är mitt namn.
Och följer dig på bloglovin sen förut.
Nu håller vi tummarna ♡

Wihlborgskan sa...

Förlåt, glömde min mail: wihlborgskan@gmail.com. ...

Fröken M sa...

Jag vill vara med och jag skulle ta med min vän Mia om jag vann.
Vi har länge pratat om att lämna män och barn hemma och ta oss ner på stan för bio, men det blir ju för tusan aldrig av !
Så nu hoppas jag på tur så att jag har en bra anledning att spika det där biobesöket :)
Gillar och delar på fb - Michaela Ambjörnsson
och följer dig med BL sedan länge !
Så 4 "lotter" tack :O)

Kram Fröken M
frokenmela@mail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg
Jag är mer än gärna med i utlottningen av härligt Askungen paket, jag skulle ta med min goding och bästa biokompis Elliot nästa gång han kommer till farmor vi gillar att gå på film och efter brukar vi äta något gott på city och prata om filmen osv, riktigt farmor/Elliot mys .
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
Jag följer dig redan på bloglovin sedan länge och vet inte vilket nummer jag fick där.
Jag har gillat fb sidan sedan länge under mitt namn.
frisanpoxy@hotmail.se
sänder över massor av vårvarma kramar :) <3

Elin - Livat på torpet sa...

Jag hade absolut gått med grabbarna! Bättre biosällskap får man leta efter <3

Jag tar fullpott på lotter:
Jag gillar och delar på facebook - Elin Tegström
Jag har följt dn blogg sen lääänge på bloglovin

mail. elinteg81@gmail.com

Blomman sa...

En film som Askungen blir man ej för gammal för ,på film kan man få drömma sig bort till ett sagoland
Och att på stora duken få uppleva det med en prinsesstokig tjej vore toppen
Elisabeth
blibest@hotmail.com

Debbie- Mamma till 3 prinsar sa...

Jag är med och tävlar tillsammans med stora sonen som så gärna vill se Askungen på bio. Han gillar allt med prinsessor och prinsar. Så det är honom jag skulle ta med mig för att se filmen.

- Jag gillar Disney Sverige på fb Debora Persson

deborapersson@gmail.com

MariaM sa...

Jag skulle gärna gå på bio med äldsta sonen. Han hade älskat denna film! Och att få en klocka också! Lillkillen hade snabbt lagt vantarna på tiiaran och tillsammans hade de gett sig på att använda suddisarna :)

Gillar på fb Maria Mattson.
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig redan på bloglovin.

Mvh Maria
Mirre2@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag tar full pott i lotter

Skulle ta en dag med bara stora sonen och gå på bio, en mysdag helt enkelt.
Gillar på FB, Anna Karlsson
Delat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/03/08/askungen-203/

Följer dig sen förut på bloglovin

blogg@annakarlsson.se

Matilda sa...

Är gärna med :)

Jag skulle ta med mig min kompis Frida som jag träffar alltför sällan! Jag gillar denna sortens tolkningar som blir som "riktiga och mer vuxna" Disney-filmer. Om jag vinner de fina sakerna så skulle sonen få ge bort dem i födelsedagspresent till någon kompis på dagis :)

Gillar på fejjan (Matilda Pettersson).
Följer dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Anonym sa...

Det viktigaste i min dotter Sveas (4år) liv just nu är prinsessor, prinsar och att dom blir kära och kysser varandra. Att få se denna filmen skulle vara en dröm för henne! Att få se den tillsammans med henne en dröm för mig :) Hälsningar mamma Charlotte (lottihenning@hotmail.com)

Annika sa...

Jag är med! Skulle gå på bio med min syrra. Följer dig på Bloglovin nu och blev nummer 514. Min mail: anotherinternment@gmail.com

Blomman sa...

Askungen på bal.dansande med sin prins
svävar lyckligt omkring i slottets stora sal kanske även jag med hjälp av goda fen kan få vinna 2 biljetter
Skulle ta med min prinsesstokiga brorsdotter
Blibest@hotmail.com

Lundabon sa...

Jag hade tagit med mig guddotterna på bio! Första gången hon känns tillräckligt gammal för det :)
drewke.erika@gmail.com

Anonym sa...

Hej hej,

Vilken fantastiskt tävling det här!
Om jag vann skulle jag för ovanlighetens skull bjuda med mig pojkvännen på den här filmen och det är för att vi båda gillar Disneys nyversioner och denna filmen verkar vara minst lika bra :)
Sedan har hans vänner även två stycken 8 åriga döttrar som skulle bli överlyckliga över det fina prinsessetet så jag håller nu tummarna och hoppas på tur :D

Jag gillar även Disney sedan tidigare på FB i namnet Frida Engren

Önskar dig en toppenvecka!
Hälsningar Frida Elmgren
fridaelmgren@yahoo.se

Anonym sa...

Skulle ta med mig dottern som sitter här brevid som så gärna vill se filmen och ha de finna suddigummien och tiaran.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

millah sa...

1. Min dotter pratar så om den här filmen och har
aldrig varit på bio så det skulle betyda så mycket att få överraska henne
med detta pris, och sen en mysig kväll, mor och dotter, bara vi!
Hoppas verkligen på tur!

2. Gillat på fb (camilla öman)

3. Tipsat: http://millaoman.blogg.se/2015/march/askungen.html

4. Följer redan på bloglovin


Hoppas Hoppas Hoppas! Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Elina Volanen sa...

Åhh... Jag är mer än gärna med! Har jag turen att vinna så tar jag med mig dottern på bio, som såå gärna vill se filmen och ibland är de extra mysigt att lämna grabbarna hemma och bara få rå om Saga <3 Vi håller tummarna, stora som små!

Emma Vuckovic sa...

Verkar inte som min kommentar kom med... Jag vill vinna å gå med Molly 😍
emmavuckovic@hotmail.com

Ed sa...

Jag hade tagit med mig min guddotter Josefina på bio och de fina presenterna hade lillasysternsom är helt tokig i Disney prinsessor fått 😊
MVH
Ed
wakko_6@hotmail.com

Linnéa Granström- Mamma till Ebba & Sixten sa...

Dottern Ebba på 8 år hade hoppat av glädje om hennes mamma överraskade med biobiljetter till denna prinsessfilm! Hon såg en reklamsnutt på tv för några dagar sedan och har surrat om filmen sen dess! :)

Jag följer på Facebook- Linnéa Granström
Och gillar dig på bloglovin- linneagranstrom
Mail: linnoea_89@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna det här priset och överraska min dotter Alva. Hon älskar prinsessor och allt som hör där till och har pratat mycket om den här filmen. Nyligen fick jag även nys om att Frostfeber, den nya Frost filmen ska visas innan vilket gjorde att dottern naturligtvis vill se filmen extra mycket så att få vinna biljetter och det här fina kitet skulle verkligen betyda otroligt mycket för mig.

Gillar naturligtvis på FB (Sanna Kaakinen).

Delat tävlingen offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Följer din blogg via Bloglovin sedan länge.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och hoppas på turen att vinna så jag får överraska min äldsta dotter med ett bio besök. Hon genomgick en stor operation för 3 veckor sen och behöver muntras upp.
Gillar på fb ( Linda Granberg ) och så tipsar jag om tävlingen där :)
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle gärna ta med barnbarnen Sarah och Maja .
Gillar båda redan på FB,Eva Flood
delar på FB
evaflood@telia.com

Anja L sa...

Gillar Disney på FB.
Jag vill gå med någon av mina söner. Älskar prinsessor och magi. Njuter gärna i biomys på tu man hand.

Med vänlig hälsning
Anja Lennartsson
anjag@home.se

Hjärtebarnsmamman sa...

Åh vilken vinst :D
Alicia skulle bli sååå glad, och vi skulle få chansen att rymma en kväll bara jag och hon för att se filmen tillsammans ! <3

Håller tummarna!

Anonym sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla. Skulle ta med min systerdotter på bio om jag vann. Gillar och har delat tävlingen här https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921 Följer även på bloglovin (tror jag blev nummer 515 men är ej säker).
Mvh Eva
evagustafsson_83@hotmail.com

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, skulle jag ha turen att vinna kommer jag gå på bio tillsammans med mitt barnbarn Hugo.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam