lördag 7 mars 2015

60-årskalas

Den här lördagen har bestått av ett morgonpass på jobbet, 60-årskalas för gammelmorfar Arne och ett kvällspass igen efteråt. I Broakulla bjöds vi på exotisk bricka med potatissallad och goda tårtor till kaffet. Födelsedagsbarnet skämdes bort med en laptop, som han länge velat ha, i present som vi alla skramlat ihop till.

Ungarna har varit riktigt trötta ikväll under lördagsmyset med pappa. Två små som somnade tidigt! Liam brukar annars hålla sig vaken på helgerna om jag jobbar kväll, så han får gosa lite innan nattningen.

Nu blir det sängen även för mig, imorgon väntar ett 12-timmarspass innan denna jobbhelgen är över. Härligt!

IMG_3582IMG_3607IMG_3609IMG_3597

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt & gottit ♡ ....
Grattis till 60-åringen såklart & vilken fin present :)

/Kram

Junitjej sa...

Så trevligt med kalas!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam