söndag 22 februari 2015

Liams födelsedagspresenter

Baymax_Armor_Wings_RenderMamma och pappa Fleecejacka från Nova Star och Monopol Junior
Mormor Anneli Actionfigur Baymax, godis och klistermärken
Morfar Gunnar Plånbok med pengar och godis
Gammelmormor Elsa och Arne Jeans och tröja från Nova Star, kompass, underkläder med Bilar och blommor
Gammelmorfar Harry och Lucia Presentkort på Outlet One, blommor, frukt och godis
Farmor Ingegärd och farfar Bernt Spelet Labyrint, presentkort på Lattjo Land, fodral till surfplattan, blommor och Uno med Flygplan
Faster Lisa Presentkort på SF Bio
Gammelfaster Vonne och gammelfarbror Roland Wii-rattar till MarioKart och spelet Vem Där?
Nemo och Nikki Stort pysselset med Jake & Piraterna, målarbok och halsband
Alex och Felix Glitterlim och tuschpennor
Hampus och Matilda Spindelmannen-prylar

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam