lördag 14 februari 2015

Födelsedagskalas

19 personer har vi haft här hemma i eftermiddag för att fira vår nyblivna 6-åring. Skulle nog behöva bygga ut huset för att få plats med riktigt långbord, men vi löste det ganska bra ändå även om det blev lite spritt här och där!

Vi bjöd på två olika pastasallader, en räkor/ägg/tonfisk med vitlökssås/rhode island och en bacon/kyckling med currysås. Och så nybakat bröd med smör och ost förstås. Gott! Till kaffet blev det enkla kladdkakemuffins och två tårtor med hallongrädde och daimfluff emellan.

Liam har fått massor med fina presenter och är jättenöjd med sin dag! Likaså Nomi som också skämdes bort med godis och lite paket. Imorgon, efter att jag kommit hem från lite morgonarbete, tar vi nya tag med ett barnkalas för kompisarna!

IMG_2640IMG_2641IMG_2661IMG_2632IMG_2648IMG_2653IMG_2658IMG_2687IMG_2684IMG_2707

1 kommentarer:

Susanna i Norge - husbygge. mamma & gravid igen sa...

Vad mysigt med så många kalasgäster! Ser jättetrevligt ut :)

Mysigt blogg, kommer tillbaka :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam