fredag 30 januari 2015

Tävling: Big Hero 6

Disney Big Hero 6

Jag tävlar om biobiljetter och coola prylar med Big Hero 6 från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
I samband med att Big Hero 6 har biopremiär den 30 januari kommer nu en passande tävling där man kan tävla om coola prylar och biobiljetter till Disneys senaste mästerverk. Se gärna Big Hero 6’s trailer för att höja spänningen lite extra!

1:a pris – Spännande paket med coola prylar och två biobiljetter
2:a pris – Två biobiljetter
3:e pris – Två biobiljetter

Hiro Hamada är ett trettonårigt geni som ägnar alldeles för mycket tid på olagliga robotfighter. Hans storebror Tadashi vill att Hiro ska börja på teknologiuniversitetet. Hiro tycker själv att han är för smart, men går till slut med på att söka stipendium. Samma dag som Hiro blir antagen dör Tadashi i en tragisk olycka och plötsligt befinner sig hela staden San Fransokyo i fara. Hiro får tröst av Tadashis stora uppfinning: hälsorådgivaren Baymax, en uppblåsbar robot som scannar, diagnoserar och hjälper alla som uttrycker smärta. För att undanröja hotet mot San Fransokyo tar Hiro hjälp av Baymax och sina kompisar från universitetet: adrenalinjunkien Go Go Tomago, kontrollfreaket Wasabi, kemifantasten Honey Lemon och ... Fred. Med ett antal högteknologiska "uppgraderingar" förvandlas Hiro och hans vänner till ett annorlunda superhjältegäng som får namnet Big Hero 6.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill gå på bio med om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg, instagram eller facebook med hjälp av tävlingsbilden och länka hit till tävlingen.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 13 februari klockan 21:00. Tre vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

BIG HERO 6

38 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,♡ ...
Jag önskar 1 Lott & skulle gå med ett av mina barnbarn som ännu inte fått gå på Bio med mormor hihi
annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram

Elin - Livat på torpet sa...

Klart jag är med och tävlar!

Då vi är inne på omgång fyra av magsjuka sen strax innan jul skulle det vara roligt att få vinna något roligt till grabbarna som missat massor under sjukstugetiden.

Eftersom den här filmen är något som båda ser fram emot så vet jag att vinsten skulle få båda två att jubla <3

Jag har gillat och delat på facebook ( Elin Tegström )
Jag har följt din blogg sen lääänge

Så alla lotter till mig :)
Mail elinteg81@gmail.com

Kram <3

Camilla sa...

Har jag turen att vinna skulle jag ta med mig sonen. Han har haft en tuff skolstart då han var ny i gruppen och alla var kanske inte så snälla mot honom. Dessutom har han fått stå tillbaka en del här hemma sen lillasyster föddes. Han är värd en mysig biokväll :)
Har gillat Disney Sverige sen tidigare (Camilla Johansson).
Håller tummarna!
( radhuslivet @ hotmail.com)

Anonym sa...

Disney vet verkligen hur man gör,
när man en hel publik förför !
Klart vi vill se,
och på äventyren vara me´!

Åsa H/holmkas@hotmail.com

Fröken M sa...

Här är det iggo som vill gå på bio - och med sig ska han tydligen ha sin morfar
- "För han bjuder på popcorn !!"

Gillar på Fb - Michaela Ambjörnsson,
delar tävlingen där och följer dig med Bloglovin sedan läääänge !!

Kram Fröken M
frokenmela@mail.com

Kim F sa...

Jag vill vara med! Jag hade tagit med min son Ossian på bio, det var länge sedan vi gjorde nåt tillsammans bara han och jag.
Jag följer dig på Bloglovin sen år tillbaka :)
// Kim
kimsan_@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar redan Disney på FG
prenumerar på din blogg
Skulle ta med barnbarnen som jag ska passa då deras föräldrar firar 10årsjubileum på hotell,då ska väl far mor göra nått kul
med flickorna,gillar delar på fb evaflood@telia.com

joi sa...

Jag skulle ta med min älskade Olivia. Det är vår vardagslyx att kunna smita iväg på bio någongång. Vi älskar verkligen bio alla i hela familjen, så detta skulle vara jättekul!

2. gillar dem på fb-johanna andersson
3. delar på fb
4. Prenumererar sedan länge på din blogg

Jessica Olofsson sa...

Åh vad vi skulle bli glada över ett överaskningspaket, naturligtvis skulle det vara till min son.

Gillar disney sedan länge på Facebook som Jessica Olofsson.
Prenumererar på bloggen på bloglovin.

jessolofsson@yahoo.se

Jessica Olofsson sa...

Åh vad vi skulle bli glada över ett överaskningspaket och möjlighet till bio besök. Jag skulle självklart ta med mig min son på fem år.
Gillar Disney på Facebook som Jessica Olofsson sedan länge.
Prenumererar på bloggen på bloglovin sedan väldigt länge.
jessolofsson@yahoo.se

Anonym sa...

Skulle vilja gå med sonen han skulle älska den här.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är gärna med och tävlar. Melvin vill gärna bjuda sin tjejkompis på bio :-)

Följer dig på bloglovin sen gammalt.
Delat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/01/31/big-hero-6-132/

Gillar Disney på FB, Anna Karlsson

blogg@annakarlsson.se

Lundabon sa...

Jag vill vara med! Jag hade tagit med mig min lillasyster och haft en trevlig kväll med massa skratt.
erika - drewke.erika@gmail.com
Jag gillar på fb, Erika Drewke

Anonym sa...

Skulle gå med sonen som gärna vill se den här filmen.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Debbie- mamma till 3 prinsar sa...

Jag är med och tävlar!
1. Jag skulle ta med äldsta sonen på bion om jag vann. Vi har precis flyttat och är mitt i flyttkaoset så han hade uppskattat att få lite ensamtid nu när vi har så fullt upp med så mycket annat.
2. Jag gillar på facebook- Debora Persson

deborapersson@gmail.com

Elin sa...

om jag vann skulle jag tagit med mig min pappa på bio! elin.ringqvist@gmail.com

Rebecca sa...

Jag skulle ta med min lillasyster på 7 år, då hon efter jul har varit helt förälskad i denna "lilla" figur!

Rebeccaberg_94@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej!

Oooh detta skulle jag vilja vinna för att gå med min dotter som så gärna vill se denna filmen.
Jag har gillat på facebook i namnet Frida Elmgren och hoppas nu på tur och önskar dig en fortsatt härlig vecka!

Hälsningar Frida Elmgren
fridaelmgren@yahoo.se

Caroline, i väntan på nummer 3! sa...

Med sonen, han tjatar så om att gå på bio efter att han var dit första gången! :)
- Gillar på facebook - Caroline Andersson
- Prenumererar redan på din blogg sedan länge! :)

Caroline, i väntan på nummer 3! sa...

Tror jag glömde mailadressen nu.. Caroliinea@hotmail.com :)

Unknown sa...

Jag skulle givetvis gå med min snart 9-åriga dotter. Vi älskar att gå på bio tillsammans!

veronica hedlund sa...

jag vill jättegärna vara med.

Om jag vann skulle jag faktsit överaska min mellersta grabb så han och jag fick lite egentid då det skulle behövas. Han brukar fråga när han och jag ska göra något roligt eftersom jag hittat på med dom andra 2. Så nu håller jag tummarna stenhårt.

gillar på Facebook (Veronica hedlund)
följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 2

kram Veronica

Lina-mamma till elias och meja sa...

Jag skulle ta med min älskade lilla Elias 4 år, en riktig mor&son dag med bio och mys i massor. Jag vet i allafall en liften kille som hade blivit överlycklig!!!!
Jag har gillat på FBI som Lina Alsaigh Granholm

Kram Lina
Linelia@hotmail.se

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Robin skulle jag definitivt ta med mig på bion om jag vinner :)

Jag gillar redan på Facebook i namn Beatrice Åhnström och jag följer dig sen lääääänge på Bloglovin.

KRAM
beabofink84@gmail.com

Emma - williams mamma sa...

Hej toppen tävling, verkligen försökt vinna big hero kitt! =)

1. Jag skulle gå med min son och kanske en kompis till wille få följa på bio då min son är nu varannan vecka hos mig och skulle vara en mysig helg för oss =)
*Gillat på fb (Emma hjorth) och följer redan på blogloving och din fb =)
*Delat i min blogg: http://nouw.com/Emnitus/big-hero-6-132-17474906
*Min hotmail: hjorth90@live.se

nu håller vi tummarna

felicia kyrk sa...

Vill gärna vara med!
Skulle skicka biljetterna till Skellefteå så mina småkusiner fick åka iväg och se filmen!
Gillat på FB & följer på blogloving! :)

Anonym sa...

Jag skulle ta med min pappa. Vi är båda Disney- och filmälskare :)
Manda zirathi@live.se

millah sa...

1. Millah, millahoman@hotmail.com
Och jag skulle vilja överraska min dotter
som aldrig varit på bio ännu.
Tror hon skulle bli överlycklig, ett biobesök bara hon och jag!

2. Gillat på fb (camilla millah öman)

3. Tipsat: http://millaoman.blogg.se/2015/february/big-hero-6.html

4. Följer redan på bloglovin


Hoppas på tur :) Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Michaela Svensson sa...

Gillar Disney på FB.
Jag skulle ta med mig min syster på bio. Hon älskar bio. Hade gärna tagit med min dotter, men tror inte hon skulle sitta still. :P
Mail: sunnydrop@hotmail.com

Kim F sa...

Och jag gillar Disney på facebook sen innan. Det glömde jag skriva :)

Child and Play sa...

Hej! Har tipsat om din bloggtävling här http://childandplay.blogspot.se/p/bloggtavlingar.html

Jessica Olofsson sa...

Jag skulle gå på bio med min son. Han har tjatat om den här filmen sedan jul. Som studerande är det inte lätt att få ihop det där extra lyxet så jag hoppas på tur.
Gillar disney på Facebook som Jessica Olofsson sedan länge.
Följer på bloglovin sedan länge.
jessolofsson@yahoo.se

Cecilia sa...

1) Min dotter har aldrig varit på bio så jag skulle sååå gärna vilja se denna filmen tillsammans med henne!

2) Jag gillar Disney Sverige på facebook (Cecilia Maria)

3) Jag har bloggat om tävlingen här: http://ceciliamaria.webblogg.se/2015/february/big-hero-6.html

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna den här fantastiska vinsten och bjuda med mig dottern. Vi har pratat om den här filmen länge nu så vore riktigt kul att få se den nu när den faktiskt har kommit ut.

Gillar givetvis Disney Sverige på FB (Sanna Kaakinen).

Delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Prenumererar sedan länge på din blogg.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Malin sa...

Självklart är jag med och tävlar!
Jag skulle vilja gå med Kalle. Just nu känns det som att det bara är den envisa lillasystern och renoveringar som tar all tid så det skulle vara mysigt att få lite egen tid med honom.

Följer dej på BL sen länge.

Gillar på FB sen innan.

Håller tummar och tår!

Malin Bergling
foggy_notion79@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar två lotter.
Jag skulle vilja gå med en liten bekant.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2015/february/13-februari-big-hero.html

Spacegirl_@spray.se

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar, skulle gå på bion tillsammans med mitt barnbarn Hugo, det skulle bli vårt första biobesök tillsammans och det skulle vara så mysigt och roligt.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Följer dig på bloglovin sedan tidigare
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Skulle vilja gå medmin pojk Mio 💜
Emmavuckovic@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam