tisdag 13 januari 2015

BVC

Nomi och jag har varit på 2,5-årskontroll på BVC idag. Ungen har pratat hål i huvudet på Christine och visat hur duktig hon är på att prata i meningar och sjunga. Och berätta om alla roliga leksaker som fanns i Pippi-väskan.

Efteråt tog jag lite blodprover på Vårdcentralen inför min kommande 1-årskontroll nästa vecka. Sen lite besök på apoteket och i affärer innan vi fortsatte till dagis där storebror var i full gång med utelek.

Om ett par timmar ska jag och Eve hämta hem våra fyra fisar, sen blir det lek och middag tillsammans innan kvällens fotbollsträning för pojkarna!

IMG_1537IMG_1536IMG_1540IMG_1542

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Sötaste lilla Nomi ♡
/Kram från "tant" Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam