måndag 14 juli 2008

» jaag skaa måålaa heelaa väärrrldeen.. ♪♫

Agnes har färg från topp till tå.
Har hjälpt Nadde måla i hennes nya lägenhet och mjaa mjoo golvet är i behåll. Faktiskt.
Simon hjälpte också till och körde lite lass mellan huset och nya placet. Vi hann litegrann på 3 timmar iallafall även om vi mest höll oss på verandan och blossade.
Vill också måla om hemma i köket nu. Har ju inhandlat all färg och tillbehör men sen måste vi ju ordna hundvakt över en helg med förstås. Någon frivillig? Inte..?

Snart kommer mamma och ska nana över. Simon och hon ska upp tidigt imorgon och åka till Tyskland för att storhandla. Hade också velat hänga med men man jobbar ju och sen är det dags för första barnmorske-besöket imorgon kl. 15:15. Spännande, spännande.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam