onsdag 3 juni 2015

Tävling: Disney’s Big Hero 6

Disney Big Hero 6 2

Jag tävlar om en av tre Big Hero 6 på DVD från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
I samband med att Big Hero 6 släpps på DVD och Bluray den 8 juni kommer här nu en passande tävling där tre vinnare får varsin film hem i brevlådan. Den perfekta rullen för en familjekväll!

Hiro Hamada är ett trettonårigt geni som ägnar alldeles för mycket tid på olagliga robotfighter. Hans storebror Tadashi vill att Hiro ska börja på teknologiuniversitetet. Hiro tycker själv att han är för smart, men går till slut med på att söka stipendium. Samma dag som Hiro blir antagen dör Tadashi i en tragisk olycka och plötsligt befinner sig hela staden San Fransokyo i fara. Hiro får tröst av Tadashis stora uppfinning: hälsorådgivaren Baymax, en uppblåsbar robot som scannar, diagnoserar och hjälper alla som uttrycker smärta. För att undanröja hotet mot San Fransokyo tar Hiro hjälp av Baymax och sina kompisar från universitetet: adrenalinjunkien Go Go Tomago, kontrollfreaket Wasabi, kemifantasten Honey Lemon och ... Fred. Med ett antal högteknologiska "uppgraderingar" förvandlas Hiro och hans vänner till ett annorlunda superhjältegäng som får namnet Big Hero 6.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill se filmen med om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg, instagram eller facebook med hjälp av tävlingsbilden och länka hit till tävlingen.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i tre veckor och avslutas onsdagen den 24 juni klockan 21:00. Tre vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

14 kommentarer:

Anonym sa...

1 Vinstchans/Lott önskas & ...
Jag vill faktiskt se den med min Älskling ♡ som inte tittat på så mycket sådana filmer (tecknat mm) & själv älskar jag dessa :)

Hoppas på tur/Kram

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Om jag vann så skulle jag titta på filmen tillsammans med min familj.

Jag gillar Disney Sverige på FB sedan tidigare.

Har delat tävlingen på FB.

Följer din blogg på Bloglovin sedan tidigare.

*Håller tummarna*

MVH

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Ana Kokol sa...

Gillar Disneys facebook sedan tidigare liksom din blogg, ska dela tävlingen också på Instagram.
Jag vill gärna se filmen med mannens syskonbarn som är helt galna i Disneyfilmer.
Tack för en bra blogg, Med vänlig hälsning Ana Kokol anakokol@hotmail.com

Anonym sa...

Pst...Glömde nog min mail:
annmi.eriksson@hotmail.com

Debbie- Mamma till 3 prinsar sa...

Jag skulle definitivt titta på filmen tillsammans med mina två stora grabbar 3 och 6 år gamla om jag vann!! Jag gillar Disney på facebook! Debora Persson
deborapersson@gmail.com

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Självklart vill jag vara med i denna fina tävling! Om jag har turen med mig så skulle jag mysa i TV-soffan med alla mina tre gos-ungar, för jag tror att den här filmen passar både stor och liten. Mannen får också vara med såklart!
Jag följer dig sedan länge på Bloglovin och kniper därmed två vinstchanser.
Min mailadress är: annasfotnoter@granath-steen.se

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Robin och jag såg den filmen på bio (efter många om och men), så jag tror att Peter också vill se den :)

Jag gillar redan Disney på Facebook i namn Beatrice Åhnström.

KRAM
beabofink84@gmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar om denna film som jag skulle se tillsammans med mitt barnbarn Hugo
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Prenumererar på din blogg sedan tidigare.
Mvh Liselotte Andersson
liselotte.202andersson@telia.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna filmen till min dotter Alva. Det är givetvis hon och jag som skulle se filmen tillsammans, och jag är säker på att vi bägge skulle älska den.

Gillar Disney Sverige på FB (Sanna Kaakinen) sedan länge.

Har delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Följer din blogg via Bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Tillsammans med sonen som tittar på trailern om och om igen.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Jennie Johansson sa...

Skulle jag ha turen att vinna så vill jag gärna se filmen med min barn !! Jennie Johansson, ahlgensbilar@gmail.com

MariaM sa...

Jag skulle gärna se denna filmen med mina söner, ett mysigt nöje på sommarkvällen efter en heldag ute med sol och bad!
Jag gillar på fb, Maria Mattson.
Delar tävlingen på fb.
Gillar dig sedan länge på bloglovin :)

Hoppas på tur!

Mvh
Maria

Mirre2@hotmail.com

Frida sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med! Mina döttrar har sett den en gång och bil alltid "booma" med oss. Dock har jag aldrig köpt filmen men de skulle bli så glada om jag vann! Jag önskar fyra lotter, jag följer dig redan, följer redan Disney på fb; Frida Rönnlund och har delat tävlingen på instagram; fridis895.
Tack!

Anonym sa...

Vem vann?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam