måndag 4 maj 2015

Kalas och kosläpp

Långhelgen är förbi och en ny vecka har tagit vid. Förutom valborgsfirande har vi även firat min mammas och lillebrors födelsedagar med kalas i lördags. Igår hade vi tur med vädret så jag och barnen åkte till min kusins gård i Slätthult där det bjöds på kosläpp. Var beredd på att det skulle komma en del folk men inte att det skulle bli så många. Jättekul att träffa gamla vänner, släktingar och annat löst folk!

Har även hunnit med lite jobb och så träning med Hitler i helgen. Boxning i fredags och styrka igår. Imorgon ska vi även ge oss på löpning. För jag ska tydligen springa tjejmilen i höst?! Herregud, skjut mig.

IMG_4387IMG_4403IMG_4411IMG_4380

3 kommentarer:

Junitjej sa...

Vad kul med kosläpp!

Anonym sa...

Så härligt & vilka otroligt fina Foton ♡ ..
men hihi undrar vem är Hitler du tränat med?

/Kram

Camilla sa...

Tjejmilen grejar du, heja heja! =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam